The Fact About بیماری زونا و راه های انتقال That No One Is Suggesting

Wiki Article

اما اگر این علایم در حال تشدید است یا ادامه دار شد جهت بررسی به متخصص ارتوپدی مراجعه کنید

سالمندان و افراد بالای ۶۰ سال که به خواب و استراحت نیاز دارند

نوزادان و افرادی که دچار آبله مرغان فعال هستند و نیز بیمارانی که از ضعف سیستم ایمنی بدن رنج می‌برند، از جمله بیماران سرطانی، افرادی هستند که بیشترین خطر انتقال بیماری زونا در مورد آنها وجود دارد. در موارد نادری ممکن است بیماران مبتلا به زونا به خاطر جلوگیری از خطر انتقال آن به نوزادان و بیماران سرطانی، در بیمارستان بستری شوند.

یعنی در سراسر بدن پخش نمیشه بلکه به صورت خوشه ای در یک محدوده بدن هست

به وجود آمدن درد و ضایعات اضافی در نزدیکی چشم، که در صورت عدم درمان باعث آسیب دائمی به چشم می‌شود.

فیفا با پرداخت طلب سانتاکلارا، پنجره استقلال را باز می‌کند

زونا به احتمال کم باعث بروز عوارض در خود فرد می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند ناخوشایند و دردناک باشد. توصیه می‌شود فرد در صورت بروز ورم و تاول در دوران حاملگی، فوراً به پزشک مراجعه کند.

معمولاً درد به عنوان اولین نشانه بیماری زونا شناخته می‌شود که در اثر درگیر شدن یک یا چند مورد از عصب‌های حسی ایجاد می‌شود و می‌تواند خفیف تا شدید باشد. همچنین درد ناشی از زونا ممکن است فقط در یک نقطه و یا به طور گسترده در ناحیه‌ای از پوست، احساس شود.

سوالات کاربران تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است. آخرین مقالات

با همه موارد گفته شده، لازم است یاداوری کنیم که درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد؛ زیرا زونا یک بیماری عفونی بوده و باید دوره خود را سپری کند.

در غزه جایی برای بیمار شدن نیست. یک روزنامه‌نگار مستقل فلسطینی که برای بی‌بی‌سی کار می‌کند، از یک دختر جوان در بیمارستان گزارش داد که نیمه هوشیار روی تخت دراز کشیده بود.

معمولاً اگر زونا چشم را بیماری زونا در مردان درگیر نکرده باشد، خیلی خطرناک نیست اما در صورت شک به ابتلا به بیماری زونا، بخصوص در موارد زیر حتماً به پزشک خود مراجعه کنید:

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای شرکت خدمات دارویی رضوی محفوظ است.

با دکتر بابک ثابتی متخصص روانپزشک، درباره «نشخوار فکری» صحبت کردیم. چیزی که به تدریج باعث کاهش عملکرد ذهنی…

Report this wiki page